Servisná linka: | +421 32 658 34 65 |
E-mail: | info@my-concept.sk |
Ako postupovať pri objednaní servisnej opravy/reklamácie?
U predajcu
Pokiaľ sa Vám pokazí niektorý z našich spotrebičov značky Concept, odovzdajte ho spolu s dokladom o jeho kúpe v predajni, kde ste spotrebič zakúpili. Predajca sprostredkuje vybavenie opravy/reklamácie.
V servisnom stredisku
Pokiaľ z nejakého dôvodu nechcete alebo nie je možné zaistiť opravu/reklamáciu prostredníctvom predajcu, využite naše servisné stredisko. Predmet opravy/reklamácie je nutné doručiť na adresu niektorého zo servisov:
|
|
|
|
Pri oprave/reklamácii tovaru je nutné tovar poriadne očistiť, vysávače osadiť čistým prachovým vreckom a bezpečne zabaliť tak, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave do servisného strediska. Za zle zabalený tovar nenesie servis zodpovednosť. K doručeniu tovaru nie je nutné použiť originálny obal. K vybaveniu opravy dodajte kópiu dokladu o kúpe tovaru, popis vytýkanej vady, vašu adresu a telefón (e-mail).
Naši servisní technici zaistia opravu tovaru v čo najkratšej možnej dobe. Opravený tovar je možné prevziať osobne na adrese servisného strediska alebo Vám bude odoslané prepravnou spoločnosťou. Pozáručné opravy budú odoslané poštou alebo prepravnou spoločnosťou na dobierku.