Pri objednávkach nad 50€ doprava ZDARMA.

Servis
Kontakt
CONCEPT Slovensko s.r.o.
Hurbanova 1563/23
911 01 Trenčín
Email
info@my-concept.sk
Servisná linka:+421 32 658 34 65
E-mail:info@my-concept.sk

Ako postupovať pri objednaní servisnej opravy/reklamácie?

U predajcu

Pokiaľ sa Vám pokazí niektorý z našich spotrebičov značky Concept, odovzdajte ho spolu s dokladom o jeho kúpe v predajni, kde ste spotrebič zakúpili. Predajca sprostredkuje vybavenie opravy/reklamácie.

V servisnom stredisku

Pokiaľ z nejakého dôvodu nechcete alebo nie je možné zaistiť opravu/reklamáciu prostredníctvom predajcu, využite naše servisné stredisko. Predmet opravy/reklamácie je nutné doručiť na adresu niektorého zo servisov:

  • ELSPO BB s. r. o.
  • Internátna 2318/24
  • 974 01 Banská Bystrica
  • Tel: 048/4135535
  • E-mail: elspo@slovanet.sk
  • D-J service s. r. o.
  • Šebastovská 2530/5
  • 080 06 Prešov
  • Tel: 051/7767666
  • E-mail: reklamaciedj@gmail.com
  • HOSPOL elektro spol. s. r. o.
  • Rustaveliho 7
  • 831 06 Bratislava
  • Tel: 02/44889832
  • E-mail: hospol@hospol.sk
  • T.V.A. servis s. r. o.
  • Južná trieda 48/D
  • 040 01 Košice
  • Tel: 055/6338501
  • E-mail: tvaservis@nextra.sk

Pri oprave/reklamácii tovaru je nutné tovar poriadne očistiť, vysávače osadiť čistým prachovým vreckom a bezpečne zabaliť tak, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave do servisného strediska. Za zle zabalený tovar nenesie servis zodpovednosť. K doručeniu tovaru nie je nutné použiť originálny obal. K vybaveniu opravy dodajte kópiu dokladu o kúpe tovaru, popis vytýkanej vady, vašu adresu a telefón (e-mail).

Naši servisní technici zaistia opravu tovaru v čo najkratšej možnej dobe. Opravený tovar je možné prevziať osobne na adrese servisného strediska alebo Vám bude odoslané prepravnou spoločnosťou. Pozáručné opravy budú odoslané poštou alebo prepravnou spoločnosťou na dobierku.

Kontaktujte klientské centrum

Po-Pia: 7.30-15.30 h

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.