Práve prebieha Zľavová nádielka so zľavami 11 % a dopravou zdarma
Servisná linka: | +421 32 658 34 65 |
E-mail: | info@my-concept.sk |
Ako postupovať pri objednaní servisnej opravy / reklamácie?
U predajcu
Ak sa Vám pokazí niektorý z našich veľkých spotrebičov značky Concept, nahláste túto skutočnosť dodávateľovi, ktorý Vám sprostredkuje opravu / reklamáciu. K vybaveniu opravy / reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe tovaru alebo potvrdený záručný list.
V servisnom stredisku
Pre nahlásenie servisnej opravy / reklamácie prosím využite nižšie uvedený "Servisný formulár". Po vyplnení a odoslaní formulára budete kontaktovaní a informovaní o ďalšom postupe.
Servisný formulár
Predajný doklad*
(Nahrajte naskenované vo formáte JPG, PNG, GIF alebo PDF)