Servis
Kontakt
CONCEPT Slovensko s.r.o.
Hurbanova 1563/23
911 01 Trenčín
Email
info@my-concept.sk
Servisná linka:+421 32 658 34 65
E-mail:info@my-concept.sk

Ako postupovať pri objednaní servisnej opravy / reklamácie?

U predajcu

Ak sa Vám pokazí niektorý z našich veľkých spotrebičov značky Concept, nahláste túto skutočnosť dodávateľovi, ktorý Vám sprostredkuje opravu / reklamáciu. K vybaveniu opravy / reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe tovaru alebo potvrdený záručný list.

V servisnom stredisku

Pre nahlásenie servisnej opravy / reklamácie prosím využite nižšie uvedený "Servisný formulár". Po vyplnení a odoslaní formulára budete kontaktovaní a informovaní o ďalšom postupe.

Servisný formulár

Údaje označené * sú povinné

Vaše údaje




Predajca a výrobok




Dokumentácia závady

Pre rýchlejšie a presnejšie opravenie závady odporúčame nahrať fotografiu alebo video dokumentujúce dôvod reklamácie.

Popis závady*

Predajný doklad*

(Nahrajte naskenované vo formáte JPG, PNG, GIF alebo PDF)

­
­