Pri objednávkach nad 50€ doprava ZDARMA.

Šikovne vymyslené výhody | Registračný formulár | Concept

Šikovne
vymyslené
výhody

Ďakujeme, že ste si zakúpili vysávač značky Concept. Veríme, že s ním budete plne spokojní. Ako poďakovanie sme si pre vás pripravili nasledujúcu akciu:


Záruka 7 rokov na motor – Po registrácii získate predĺženú záruku 7 rokov na BLDC motor k tyčovým vysávačom VP6130, VP6020, VP6110, VP6120 a VP6200 zakúpených v období od 1. januára do 31. decembra 2023.


Záruka 5 rokov na motor ku kuchynskému robotu – K nákupu kuchynského robota RM7000, RM7010, RM7020, RM7500 a RM7510 v období od 22. marca do 30. júna 2023 získate po registrácii záruku 5 rokov na motor.


Akcia sa vzťahuje na vysávače značky Concept uvedené v kolónke „Vyberte produkt“.


Podmienkou akcie je vyplnenie nižšie uvedeného registračného formulára najneskôr do 14 dní od nákupu. Po úspešnej registrácii dostanete na zadaný e-mail potvrdenie o prijatí. Pokiaľ sa tak nestane, obratom nás kontaktujte na e-mail info@my-concept.sk .

Podmienky a pravidlá akcie


VR3520

Využijte záruku na 3 roky.
Zobraziť podmienky 3 roky záruka

Využijte záruku 7 rokov na motor.
Zobraziť podmienky 7 rokov na motor

Využijte záruku 5 rokov na motor.
Zobraziť podmienky 5 rokov na motor


Vaše údaje


Údaje o produkte

fotografie či scan vo formáte JPG, PNG, GIF, PDF, maximálna veľkosť soúboru 3 MB


Všetky údaje sú povinné.

MôŽEM výrobok vrátiť Aj v prípade že som ho už použila?

Áno, výrobok je možné vrátiť použitý, ale musí byť vyčistený tj. kefa zbavená vlasov, chlpov, vyčistená nádoba na prach a podobne.

PrEdĺži sa mi automaticky 60 dní na vráTenie v prípade reklamÁcIe o časový úsek, kEĎ je výrobOk v procesE reklamÁCIE?

Áno.

Môžem akciu využiť k zakúpeniu výrobku ako právnická osoba?

Nie. Akciu môže využiť len fyzická osoba.

Možnosť vrátenia do 60tich dní sa počíta od dňa doručenia výrobku?

60 dní na vrátenie sa počíta od dňa zakúpenia (tj. dátum zdaniteľného plnenia na faktúre).

Náklady na vráTenIE hradí zákazník?

Áno, náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník v plnej výške.

Je problém, poKiAĽ TOVAR vrátim v TEJTO AKCII NEOZNAČENÝ HESLOM 60 dní na vyskúšanie?

Pokiaľ obdržíme balík neoznačený príslušným heslom akcie, servisný technik sa domnieva, že sa jedná o klasickú reklamáciu bez udania dôvodu reklamácie.

Je problém, pokiaľ tovar vrátim nekompletný (zabudnem nejakú časť pribaliť)?

Zabudnutý tovar je možné poslať, ale je nutné nás kontaktovať emailom na info@my-concept.sk a oboznámiť, že ste tak učinili.

Je možné tovar vRátiť cez inú službu ako je slovenská pošta?

Žiaľ nie je to možné.

Kontaktujte klientské centrum

Po-Pia: 7.30-15.30 h

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.