Šikovne vymyslené pre upratovanie | Registračný formulár | Concept

Šikovne
vymyslené
pre upratovanie

Ďakujeme, že ste si kúpili vysávač značky Concept. Veríme, že s ním budete spokojný. Ako poďakovanie sme si pre vás pripravili akcie:


Garancia 60 dní na vrátenie peňazí – vybraný vysávač zakúpený v období od 1. Marca do 31. Mája 2022 môžete vyskúšať po dobu až 60 dní v pohodlí domova úplne zdarma. Pokiaľ vám vysávač nebude vyhovovať, môžete ho do 60 dní od nákupu vrátiť.


Záruka 7 rokov na motor – na tyčové vysávače VP6110, VP6120 a VP6200 zakúpený v období od 1. Marca do 31. Mája 2022 môžete získať predĺženú záruku 7 rokov na BLDC.



Akcie sa vzťahujú na vysávače značky Concept, uvedené v kolonke ,,Vyberte vysávač”. Na vybrané modely môžete využiť súbežne dve akcie. Podmienkou akcie je vyplnenie nižšie uvedeného registračného formulára najneskôr do 14 dní od nákupu.

Podmienky
a pravidlá
akcie


VR3520

Využijte garanci na vrátenie peňazí.
Zobrazit podmínky 60 dní na vrátenie peňazí

Využijte záruku 7 rokov na motor.
Zobrazit podmínky 7 rokov na motor


Vaše údaje


Údaje o produkte

fotografie či scan vo formáte JPG, PNG, GIF, PDF, maximálna veľkosť soúboru 3 MB


Všetky údaje sú povinné.

MôŽEM výrobok vrátiť Aj v prípade že som ho už použila?

Áno, výrobok je možné vrátiť použitý, ale musí byť vyčistený tj. kefa zbavená vlasov, chlpov, vyčistená nádoba na prach a podobne.

PrEdĺži sa mi automaticky 60 dní na vráTenie v prípade reklamÁcIe o časový úsek, kEĎ je výrobOk v procesE reklamÁCIE?

Áno.

Môžem akciu využiť k zakúpeniu výrobku ako právnická osoba?

Nie. Akciu môže využiť len fyzická osoba.

Možnosť vrátenia do 60tich dní sa počíta od dňa doručenia výrobku?

60 dní na vrátenie sa počíta od dňa zakúpenia (tj. dátum zdaniteľného plnenia na faktúre).

Náklady na vráTenIE hradí zákazník?

Áno, náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník v plnej výške.

Je problém, poKiAĽ TOVAR vrátim v TEJTO AKCII NEOZNAČENÝ HESLOM 60 dní na vyskúšanie?

Pokiaľ obdržíme balík neoznačený príslušným heslom akcie, servisný technik sa domnieva, že sa jedná o klasickú reklamáciu bez udania dôvodu reklamácie.

Je problém, pokiaľ tovar vrátim nekompletný (zabudnem nejakú časť pribaliť)?

Zabudnutý tovar je možné poslať, ale je nutné nás kontaktovať emailom na info@my-concept.sk a oboznámiť, že ste tak učinili.

Je možné tovar vRátiť cez inú službu ako je slovenská pošta?

Žiaľ nie je to možné.

Kontaktujte klientské centrum

Po-Pia: 7.30-15.30 h

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.