Posledné predvianočné zľavy sú tu! Pri objednávkach do 18.12.2024 garantujeme dodanie do Vianoc.
Šikovne
vymyslené
výhody
Ďakujeme, že ste si zakúpili vysávač značky Concept. Veríme, že s ním budete plne spokojní. Ako poďakovanie sme si pre vás pripravili nasledujúcu akciu:
Záruka 7 rokov na motor – Po registrácii získate predĺženú záruku 7 rokov na BLDC motor k tyčovým vysávačom VR3450, VR3400, VR3350, VR3550, VR3520, VR3520n, VR3125, VR3115, VR2020, VP6300, VP6250, VP6200, VP6045, VP6025, VP6040, VP6110, VP6120, VP6130, VP6150, VP4520, VP4500 a VP4520 zakúpených v období od 1. januára 2023 do 31. decembra 2024.
60 dní na vyskúšanie – Akcia sa vzťahuje na robotické vysávače VR3550, VR3520, VR3350, VR3400, VR3125, VR3115, VR2020, VR3520n, VR3450, VP6130, VP6200, VP6300, VP6250, VP6150, VP6120, VP6110, VP6040, VP6045, VP6025 a kuchynské roboty RM7000, RM7010, RM7500 a RM7510 zakúpené v období od 18. septembra 2023 do 31. decembra 2024.
Akcia sa vzťahuje na vysávače značky Concept uvedené v kolónke „Vyberte produkt“.
Podmienkou akcie je vyplnenie nižšie uvedeného registračného formulára najneskôr do 14 dní od nákupu. Po úspešnej registrácii dostanete na zadaný e-mail potvrdenie o prijatí. Pokiaľ sa tak nestane, obratom nás kontaktujte na e-mail info@my-concept.sk .
Podmienky a pravidlá akcie
MôŽEM výrobok vrátiť Aj v prípade že som ho už použila?
Áno, výrobok je možné vrátiť použitý, ale musí byť vyčistený tj. kefa zbavená vlasov, chlpov, vyčistená nádoba na prach a podobne.
PrEdĺži sa mi automaticky 60 dní na vráTenie v prípade reklamÁcIe o časový úsek, kEĎ je výrobOk v procesE reklamÁCIE?
Áno.
Môžem akciu využiť k zakúpeniu výrobku ako právnická osoba?
Nie. Akciu môže využiť len fyzická osoba.
Možnosť vrátenia do 60tich dní sa počíta od dňa doručenia výrobku?
60 dní na vrátenie sa počíta od dňa zakúpenia (tj. dátum zdaniteľného plnenia na faktúre).
Náklady na vráTenIE hradí zákazník?
Áno, náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník v plnej výške.
Je problém, poKiAĽ TOVAR vrátim v TEJTO AKCII NEOZNAČENÝ HESLOM 60 dní na vyskúšanie?
Pokiaľ obdržíme balík neoznačený príslušným heslom akcie, servisný technik sa domnieva, že sa jedná o klasickú reklamáciu bez udania dôvodu reklamácie.
Je problém, pokiaľ tovar vrátim nekompletný (zabudnem nejakú časť pribaliť)?
Zabudnutý tovar je možné poslať, ale je nutné nás kontaktovať emailom na info@my-concept.sk a oboznámiť, že ste tak učinili.
Je možné tovar vRátiť cez inú službu ako je slovenská pošta?
Žiaľ nie je to možné.