Zľava mesiaca: Tyčový vysávač so 36% zľavou a umývačka riadu o 120€ lacnejšia
ZÁRUČNÉ PODMIENKY
Pre uplatnenie reklamácie odporúčame obrátiť sa priamo na najbližší autorizovaný servis – reklamácia tak bude vybavená najrýchlejšou možnou cestou.
Zoznam autorizovaných servisných miest nájdete v návode na použitie, prípadne v záručnom liste, ak je k tovaru vystavený.
V prípade, že nie je možné uplatniť reklamáciu priamo v autorizovanom servise, uplatnite reklamáciu na adrese:
CONCEPT Slovensko s.r.o.
Hurbanova 1563/23
911 01 Trenčín
Ako postupovať pri reklamácii?
Kontaktuje servis a informujte sa, ako postupovať v prípade reklamácie. Servis vám tiež poskytne úplné a odborné informácie k vašej závade, prípadne vám oznámi, či sa jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne. V prípade veľkých spotrebičov je možné dohodnúť výjazd servisného technika na vašu adresu, u malých spotrebičov je nutné doručiť tovar osobne, kuriérom či poštou do servisu, kde bude reklamácia odborne posúdená. S vybavením reklamácie nie sú spojené žiadne poplatky.
Ak zasielate tovar do servisu, nezabudnite vždy priložiť tieto doklady:
- kópia nadobúdajúceho dokladu (faktúra)
- záručný list – riadne vyplnený a potvrdený predajcom (len ak je k tovaru vystavený)
- popis závady, kontakt na vašu osobu (meno, adresa, telefón prípadne e-mail)
Vaša reklamácia musí byť vybavená v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní. Táto lehota začína bežať nasledujúci deň po doručení tovaru do servisného strediska či k predajcovi a končí vybavením reklamácie v servise či u predajcu.
Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:
- popredu bude s našim reklamačným oddelením dohodnuté, že si tovar dopravíte do najbližšieho autorizovaného servisu na vlastné náklady
- podáte žiadosť o preplatenie nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru
- písomne doložíte výšku nákladov (účtenka za poštovné, prepravný list apod.)
Upozornenie: je možné preplatiť len náklady v primeranej výške vzhľadom k povahe tovaru (napr. náklady za poštovné, nie za taxi službu).
Je tovar neopraviteľný?
Ak ste tovar reklamovali v servise a tam vám oznámili, že tovar je neopraviteľný (máte o tom potvrdenie) a máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí či výmenu za nový kus, je postup nasledujúci:
Zašlite, prosím, opravný a záručný list na naše reklamačné oddelenie.
CONCEPT Slovensko s.r.o.
Hurbanova 1563/23
911 01 Trenčín
Vaša reklamácia bude na základe zaslaných dokumentov posúdená a vy budete následne kontaktovaní a informovaní o ďalšom postupe.
Upozornenie: pri prevzatí tovaru si ho, prosím, dôkladne skontrolujte, či je bez viditeľného poškodenia. V prípade viditeľného poškodenia zásielky je povinný s vami dopravca spísať reklamačný protokol. Ak po rozbalení zásielky zistíte, že obsah bol prepravou poškodený, upozornite nás bezodkladne– do jedného pracovného dňa – písomne.